Searching for ......

Friday, December 13, 2013

‘We Chat’ing with kak @lyanahisham

Assalamualaikum

Baru tadi ni aku chat chat dengan kak yana lepas habis menjahit.
Siapa kak yana?
Blogger terkenal ok.
So sweet tau dia tu.
Layan aje aku :)

Aku memang selalu sangat baca blog dia hihi
Tu yang aku contact dia tu.
Kira peminat lah..

Nama famous dia lyanahisham.
Orangnya sangat cantik fullstop

Ni blog dia. CLICK HERE.

For what aku chat chat tadi?


Shaklee ^^
Ni aku belikan untuk ibuku.

Okay,
Sekarang aku tengah try supliment kesihatan plus kecantikan.
Bagi student macam aku sebenarnya mahal benda benda alah ni T.T
Tapi kenapa tah aku nak nak nakkkkk jugak.
Maybe sebab dah nak kaweng kot.
Biarlah gambar di atas tadi tu berbicara.

Aku ambil Shaklee.
Sebab ia selamat.
Aku mahal nak cerita panjang kebest’an dia macamana.
Tapi bila dia ada cop 100% guarantee, safe and natural.
Aku terus terusan jatuh cinta.
Then aku baca pulak blog kak lyana.
Memang tak boleh dibendung perasaan membuak buak ni huhu

But,
Aku belum pakar lagi pada waktu ini.
Tapi kalau silent readers sekalian minat nak try boleh wasap wasap aku okay.
Aku boleh tolong recommend.
I tahu uolls nak cantik plus sihat kan kan?
Jangan segan dengan aku.
Nanti aku lagi segan dengan kamu.

Especially for all my friends yang juga pelajar macam aku.
Contact la aku ye hihi
(Aku nak belajar jadi sopan santun macam kak lyana :p)

Okay, jumpa lagi.
Doakan kejayan bisinesss aku kikiki

Happy ^^


Bak kata aku kepada ibu,

‘Kalau untung Alhamdulillah. Klu tak untung tak apalah..’ kikiki

For the pleasure of Allah
Thsnk You!
Bye.


No comments:

Post a Comment