Searching for ......

Monday, December 2, 2013

My Make Up Story

Asslamualaikum gegerls.

Oh no acaner ni acaner ni. 
Aku dah terjebak dalam hal hal sedemikian rupa. 
Bukan niatku untuk menunjuk nunjuk, namun apakan daya. 
Aku juga seorang wanita biasa yang mempunyai sombilan napsu mek.
Allah. Sembilan kauu. T.T


Takpelah. Aku saja saja je cerita..
Macam best aje.. muehehehee
Hobi masa lapang aku banyak contohnya bla bla bla dan akhir sekali adalah stalker blog orang. Haha
Takpe tak haram sebab dia buat blog memey untuk dibaca orang.. 
Aku tak dikira sebagai penjenayah eaaa :p
Pastu aku tetiba dapat ilham. 
Eh aku nak mekap lah boleh tak haha
So aku go through la sesatu blog.
And aku jumpa satu blog yang best ni.
Omey aje kakaknya.

Hambek kau besau sekali hahha

Dia ajar la step by step mekap.
Memula lepas cuci muka kita pakai toner.
Then pakai moisturaizer.
Pastu pakai cc cream.
Barulah pakai bedak compact.
Ahen bluser 
And last kasi cantik mata pakai eyer liner and mascara.
Dah siap! :D 

Dia suka make up yang simple. Just like me.
Dia suka benda yang natural. Just like me.
Dia suka benda simple and cepat. Just like me.
Dia kaya. Oh no, why not like me T.T

Bagi aku dia kaya so dia boleh membeli belah dengan bestnya.
Aku? Emmm. 
Kedai pertama aku akan pergi adalah kedai RM2 kikiki :p
Aku suka sebab murah contoh paling best adalah sabun basuh pinggan boleh dapat RM2 aje yeyyy boleh main sabooooon :D

Allah dah tetapkan rezeki masing masing dalam dunia ni kan kan.
So dia cerita cerita pasal make up simple yang best and nampak natural but tak kusam.
Oh aku sangat teruja dan nak tiruuuuu T.T
Tapi kena korban wewet lah..
Takpelah kan sekali sekala apa salahnya.
Tapi aku belum beli apa apa pun lagi.
Aku berangan aje lebih ni.

Eh ehhh.
Tapi aku pun dah ada laaa barang make up  :D
Ni ha taraaaa


Bedakjohnson baby kahkah
Ni jela yang mampu. :p
Bye bye make up mahal.
Nanti I try u ok?


For the pleasure of ALLAH
Thank You!
BYEE



2 comments: