Searching for ......

Wednesday, December 11, 2013

My Door Gifts Story Part I

Assalamualaikum.

Okay, sebenarnya aku tengah berpenat penat sikit ni hihi
Tapi cuti dah nak habis T.T
Aku sibuk menjahit tak siap siap lagi.

Aktiviti aku sekarang menjahit.
Aku jahit jahit sikit la untuk wedding nanti.
Eh tapi bukan baju kaweng aku.
Aku buat gift door sendiri ok :p


eh macam aku je hihi 

Silalah datang kalau nak tau apa yang aku buat sediri untuk bagi tetamu hihi
So comel ok.
Yang pasti ia bermanfaat plus omey plus colourful plus cantik
Dan aku konfem tak ada sorang pun tetamu yang akan buang door gift aku ni hihi

Aku tak boleh bagitahu sekarang apakah bendanya sebab ibu tak kasik.
Tapi aku nak jugak buat entry sebagai kenangan sendiri pelase please T.T

Actually ia adalah cadangan ibu aku.
Tapi aku lah yang kena realisasikannya.
Takpe secara tak langsung aku belajar menjahit hihi
Nanti aku boleh buatkan baju suami aku dan anak anak anak anak aku
Eh banyaknya anak hahah

Itu ajelah.
Okay doakan aku ye mendapat keberkatan dari Allah ameeen :’)

For the pleasure of Allah
Thank You!
Byee



No comments:

Post a Comment