Searching for ......

Wednesday, December 25, 2013

Shaklee : ESP Energizing Soy Protein (hot product).

Assalamualaikum semua...

Cuti sem kali ni aku memang dah susun beberapa matlamat yang perlu diselesaikan sebelum cuti aku habis.
Okay, memang cuti aku dah nak habis T.T

Oh ye, untuk pengetahuan, 15 minit lepas aku dah siap menjahit doorgift rahsia aku tu secara keseluruhannya. :D

Alhamdulillah. Aku jahit 500 aje sebab nak bagi tetamu perempuan je benda tu.
Itu satu matlamat. 

Satu lagi matlamat adalah mencari 'sesuatu' untuk yang baik kesihatan dalam jangka masa panjang.
Cari punya cari maka terjumpalah satu produk yang hot kat Malaysia ni, iaitu what? 

ESP Shaklee Energizing Soy Protein :)


Cantik tak aku letak ESP sebelah bunga mawar :D

Oh no, cuba tekan je ESP confirm keluar melambak lambak ceita tentang dia aje.

So, sebenarnya lama dah aku berkenalan dengan produk Shaklee and lebih lebih lagi ESP sebab ESP ni hot product sangat.
So ramailah yang share and bagi testimoni tentang kebaikan kebagusan dan segala ke si ESP ni.
Aku kenal melalui bacaan bacaan sepanjang pencarian tu lah.

So kesimpulannya kenapa ESP ni menjadi pilihan utama dan hot sangat sekarang?
Sebabnya ia :
  • Membantu menjadikan kulit muka cantik, licin dan berseri.
  • Membantu menganjalkan dan mencantikkan payudara.
  • Memberikan tenaga dan kurang rasa letih.
  • Cepat kenyang dan membantu mengawal berat badan.
  • Menyingkirkan sel kulit mati.
  • Memudarkan parut jerawat.
  • Mengurangkan exzema dan masalah kulit.
  • Membantu dalam penghasilan susu ibu dengan lebih pekat, berkrim dan banyak.
  • Membantu ibu mengandung dan fetus sihat di tahap yang optimum.

Memang best kan? :D
Aku pun teruja sangat.
Dan untuk pengetahuan, aku pun baru dapat ESP aku semalam yeyyy! :D
Alhamdullilah.

So pagi tadi aku bancuh dengan air milo.
Sedappppp :D
Tak ada masalah pun.
Memang best.

Testimony dari aku sendiri untuk first time minum ni adalah aku lebih bertenaga.

Nak dijadikan cerita,
Tadi sebenarnya aku and family balik kampung kejap.
So masa tu abang aku, Mu’az baru beli lighter sebab nak bakar sampah.
So aku dengan semangatnya membersihkan kawasan rumah nyaie yang luas tu.
Dalam hati : Confirm lepas ni letih. Ada lagi sikit nak menjahit lepas ni.. huhuu

Bukan apa,
Sebab memang aku jenis cepat letih. 
Buat kerja lebih sikit nanti mesti terbongkang :p

Okay,
Lepas balik rumah tu aku pun terus masak untuk tengah hari dan sambung menjahit sampai pukul 3 lebih tadi.
So sekarang aku sedang menaip! :D

Guess what??
Selalunya aku mesti tidur kejap sebelum asar, for sure.
Sebab nak dapat tenaga untuk meneruskan hidup dari petang hingga tengah malam lah kononnya :p
Poyonyee haha

Tapi gitu la aku nak ceritanya.
Alhamdulillah ada perubahan walaupun baru minum sekali.
Just pastikan minum air banyak banyak banyaaaaak.
Aku minum banyak sebab aku memang ada khaskan satu botol air besar besaiz 2 litre.
Kadang kadang satu hari tu aku refill lagi.
Banyak minum bagus dan memang perlu pun sesiapa yang nak dapat kesan ESP or apa apa suplement cepat.

Kalau awak awak minum ESP mungkin kesan awalnya berbeza dengan saya,
Siapa tahu kan,
Tetiba tengok muka ‘eh lawonyeeee kulit aku hehehe :D

Bagi aku pulak, kenapa aku ambil ESP ni adalah untuk kulit, energy dan kesihatan as well :)

Haa lagi satu,
ESP  ni memang sangat bagus untuk student macam I .
Duk IPG memang busy. Kena settle kerja sana sini. Kelas full sampai petang. 
Belum lagi part assignmentsss.
Masha Allah Alhamdulillah Lailaha illa Allah! Haha

So insyallah ia dapat membantu kita untuk menambahkan energy supaya tak tumbang and of course kita akan nampak dan rasa sihat aje :)

Bestnyeeee aku dah ada ESP ^_____^
 Allah bagi Alhamdulillah
Semoga dengan asbab ESP ni aku lebih sihat, lebih bertenaga lebih santek hehe ^^
Anda bila lagi? ;)

So macamana nak minumnya?
Okay, ambil satu sudu besar ESP dan bancuh dengan air. 
Kalau tak nak minum kosong macam tu aje pun takpe. 
Boleh try minum dengan macam macam resepi, ikut selera awak awak la ye J

So ni antara yang di suggest :

1) 1 sudu bancuhan ESP + Air Suam
2) 1 sudu bancuhan ESP + Fresh Milk 
3) 1 sudu bancuhan ESP + Milo
4) 1 sudu bancuhan ESP + Twister Oren
5) 1 sudu bancuhan ESP + Fresh Milk + kurma
(kurma tu rendamkan dulu dan boleh potong saja kecil2 atau blend)
6) 1 sudu bancuhan ESP + Ribena 
7) 1 sudu bancuhan ESP + Nesvita 3 in 1
8) 1 sudu bancuhan ESP + Susu Anmum
9) 1 sudu bancuhan ESP + campuran buah-buahan dan blend
10) 1 sudu bancuhan ESP + Horlicks
11) 1 sudu bancuhan ESP + Nestle Bliss
12) 1 sudu bancuhan ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake

Alah, awak buat bancuh je dengan apa apa minuman kegemaran awak, asalkan JANGAN GUNA AIR PANAS, AIR BERKAFIEN DAN AIR BERKARBONAT sebab ia akan membunuh segala nutrisi yang ada dalam ESP tu.

Lepas tu, jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ia akan membebankan fungsi ginjal anda. 
Amboi mentang mentang sedap plus bagus seksodap rasa je buat ESP 5 kali sehari ikut waktu solat :P

So macamna? Nak try ESP tak?
Kalau nak boleh contact aku.
Kalau nak tanya aje dulu pun boleh. J

My ID : 1091965

For the pleasure of Allah

Byeee



No comments:

Post a Comment