Searching for ......

Friday, December 27, 2013

Aku join 8Share.

Assalamualaikum.

Okay, nampaknya banyak dah aku join giveaway sana sini.
Macam comel je tapi macam malu jeahahaha
Segan jugak sebab kebanyakannya dari kalangan budak budak sekolah.
Aku yang join ni cikgu wei hahah
Tapi cikgu to be :p

Tp aku okay je sebab diorang memang master pun..
Siap ada sponser apa semua.
Mak cik takdok nak :’)

Okay, bukan tu yang au nak cerita.
Aku nak cerita aku join 8Share J
Site untuk menambah income jugaklah.
If kita share then sorang like kita dapat doposen.
Hihi macam cute jer.


okay, ni doposennya.

So, semalam aku pun join lah..
Dan aku pun share lah satu entry pasal turtle.
So gitu gini dalam sejam gitu adalaa dua orang yang like hahah
So kiranya aku dapat berapa??
Empat posen kikiki

Sekali aku cerita lah kat ibu,
Bangga wei dapat empat posen freee hahah
Tau ibu cakap apa?
Ibu : Hahahahaha, Ika pegi pungut duit ibu yang jatuh tu. Dapat lebih dari empat posen hahaha’
Aku: Hahahaha cisss

Saja je cerita. Bila fikir balik betul jugak ek, empat posen je klakoooo hahaha.
Tapi aku okay je.
Aku nak teruskan usaha usaha aku macam Mommy Lyana :D

Eh aku nak cari jam and printer kat parit raja :D

For the pleasure of Allah,

Byee, Assalamualaikumm J

No comments:

Post a Comment