Searching for ......

Thursday, December 12, 2013

My Door Gifts Story Part II

Assalamualaikum.

Aku banyak nak cerita sebenarnya.
Membuak muak dalam dadaku haha
About my life about my activities my feeling my tought and all my busyness. Ceh pon ade.
Tapi disebabkan beberapa halangan dan bla bla bla aku tak boleh nak cerita..
Nantilah, bila dah selesai semua aku ceritalah A to Z.
Masa tu sedap hati sikit nak cerita.

Sepatutnya aku kena menjahit sekarang.
Tu la internet punya pasal la ni aku lambat buat kerja.
Asyik nak tengok facebook, blog, facebook blog.
Macamlah aku fofular padahal kosong aje noti haha
Cisss setan kacau aku arghhhh
Hari ni dapat jahit 20 + helai aje T.T
Sikit..

Tadi nak tambah lagi sebenarnya.
Tapi bila benangg yang kat bawah tu habis aku malas nak refill haha
Salah akuuu :p

Aku target nak siapkan awal my door gift tu..
Bolehla aku rancang benda lain pulak..
And kalau boleh aku nak aku buat semua..
Tak nak suruh ibu buat, kesian dia..

Esok aku target nak buat banyak sikit..
Mintak mintaklah bangun awal sikit :3

Oh ya,
Lagi pun ibu cakap gini,
‘haaa, ini baru namanya hadiah dari pengantin.. pengantin buat sendiri by hand.’
Hihii sukanya aku..:3

Insyallah lah siap.. semoga Allah permudahkan.

For the pleasure of Allah.
Thank You!
Byee



2 comments:

  1. wahhh....x sabar nk tau ape doorgiftnya.. kalau da malas nk buat, tgu pengantin yg satu lagi tu balik.. suruh dia buat.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hihii.. nanti masa kat rumah mak mentua tahulah ye kak :p pengantin yang tu? tak nak lah,, nanti tak jadi hihi

    ReplyDelete