Searching for ......

Monday, December 3, 2012

Number One : First Salam

Bismillah..

Assalamualaikum. J

Saya kembali semula dalam laman blog  yang lebih baik.. :3 hehehe..
Saya buat blog untuk bacaan umum. Hehehe..
Ada manfaatnya kot, kan kan?


Insyallah,
Dalam blog ni, saya tak berjanjilah untuk  sentiasa men’update’.
Sebab bukan setiap masa kan kita dalam mood , iman, dan keadaan yang baik dan bagus.
Kan kan?
Hehehe..

Dan saya pun tak berjanjilah untuk sentiasa menulis perkara yang baik2 macam ceramah ke apa.
Hehe.
Tengok jugak lah keadaan..
Yang saya rasa boleh kongsi dengan umum saya kongsi lah..
Ini permulaan. Biasalah. Semangat sikit..
Heheh..

Dan,
Seperti blog2 sebelum ini,
Ia ditulis untuk mengisi masa lapang yang mungkin lebih lapang dari orang lain kan..
Heheh..

Dan, disini juga saya nak minta maaf kepada ALLAH, diri saya sendiri dan pembaca2 (yang saya sukai , hehehe) sekalian, sebab saya tak tahu akan datang apa yang saya tulis.
Mungkin menyentuh sensitiviti sesetengah pihak..
Mungkin ayat2nya kurang manis didengar..
Atau mungkin terlebih emosi..
Pelbagai kemungkinan.
Saya minta maaf dulu yee..
Kalau saya salah, sila betulkan.. hehehe..
Saya okay je, boleh terima..

Haa, lagi satu, doakan saya berjaya ye,,
Selamat menulis ye untuk diri saya, A’ISYAH AS SIDDIQAH
(nama sebenar ye ni, ada orang ingat saya cipta nama glamour @.@).
Dan selamat membaca untuk semuaa yang baca.. J
Yang baik bolehlah diambil, yang kurang baik campak ke laut. :D



XOXO
(Lisa dalam ‘Istanbul aku datang’, dia tulis ‘xoxo’. Tak tahu maksudnya apa.
Tiru jelah kejap. Hehehe..

Doakan hidayah buat saya.

FOR THE PLEASURE OF ALLAH

Thank You For Your Support!


No comments:

Post a Comment