Searching for ......

Thursday, December 29, 2016

SENARAI SET SHAKLEE PART I


Assalamualaikum semua :)

Okay here Aisyah senaraikan antara hotssss set yang selalu cust minta ya :

1. SET KESIHATAN OPTIMUM

Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh, menambah tenaga serta menguatkan sistem imun badan. Sesuai bagi semua golongan termasuk lelaki, wanita, pelajar, ibu mengandung, kanak-kanak, ahli sukan dan lain-lain.
                                                                    
2. SET KECANTIKAN

Membantu menyelesaikan masalah kulit kusam, berjerawat, berjeragat, parut, tona tak sekata, aging, dan macam-macam lagi.

3. SET MASALAH KEWANITAAN

Merawat masalah dalaman wanita termasuk keputihan, senggugut, masalah period cycle, kekeringan ketika bersama serta mengetatkan otot faraj wanita dan lain-lain.

4. SET KESUBURAN

Membantu menyelesaikan masalah suami atau isteri yang mengalami masalah kesuburan contohnya telur tidak matang, period tidak regular, sperma tidak berkualiti dan macam-macam lagi.

5. SET HAMIL FIRST TRIMESTER

Sesuai bagi ibu yang sedang hamil untuk menjaga kesihatan sepanjang proses kehamilan. Set ini dapat membantu si ibu lebih bertenaga, mengurangkan masalah kekejangan serta menyokong perkembangan positif bayi di dalam kandungan.

6. SET HAMIL SECOND AND THIRD TRIMESTER

Sesuai bagi ibu yang sedang hamil untuk menjaga kesihatan sepanjang proses kehamilan. Set ini dapat membantu si ibu lebih bertenaga, mengurangkan masalah kekejangan serta menyokong perkembangan positif bayi di dalam kandungan. Set ini dilengkapi dengan  Omega Guard khusus untuk kesihatan jantung serta membantu perkembangan otak bayi.

7. SET BERPANTANG

Set berpantang moden selamat diambil oleh golongan ibu yang dalam berpantang sama ada secara normal atau pun pembedahan. Mengurangkan masalah keguguran rambut, luka bersalin cepat sembuh, mengembalikan semula tenaga serta mengawal emosi.

8. SET BREASTFEEDING

Sesuai bagi semua golongan IBU MENYUSU untuk menjaga kesihatan secara optimum. Sangat sesuai bagi golongan ibu yang mengalami masalah penyusuan kerana dilengkapi dengan Alfalfa yang sinonim sebagai Milk Booster. Juga mengatasi masalah berkaitan penyusuan seperti bengkak susu.


9. SET SKINCARE

Sesuai bagi mereka yang ingin menjaga kecantikan kulit termasuk mengurangkan kesan parut jerawat, melembabkan kulit, mencerahkan kulit, wajah tampil berseri di samping mengurangkan masalah keguguran rambut. 

Sesuai bagi mereka yang mengalami masalah resdung dan alahan. Set lengkap ini membantu meningkatkan sistem imun badan, anti-radang dan penenang.

11. SET IMMUNE BOOSTER

Sesuai bagi golongan yang lemah sistem imun badan, kerap jatuh sakit, demam, selsema dan sebagainya. Kandungan nutriferon bukan sahaja meningkatkan sistem pertahanan badan, malah berupaya untuk melawan kanser dan tumor.


Membantu mengekalkan shape badan yang cantik dan membentuk shape badan yang diidamkan selepas berat badan diturunkan.


Set ini khas bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan dengan cara yang sihat dan selamat. Bertindak melalui 3 cara iaitu pecah dan bakar lemak, detoks sisa toksin di dalam badan dan bina dan pelihara otot untuk tujuan metabolisma. Bukan sahaja menurunkan berat badan malah mengurangkan inci bahagian badan terutama pinggang, tangan dan peha.

14. SET KESIHATAN KANAK-KANAK


Set ini sesuai bagi kanak-kanak seawal usia 1 tahun ke atas  yang sering jatuh sakit, asma, batuk, selsema dan sembelit. Set ini juga mampu meningkatkan semula selera kanak-kanak di samping meningkatkan IQ.


Okay till then. Nanti Aisyah sambung k. Banyaaaak lagi set shaklee yang uguys kena tahuuu sebab all about our life kan. Kesihatan :)

Kalau nak cepat boleh terus je whatspp Aisyah and bagitahu masalah you, I will guide you with the best consultation ya!



Thank you for reading!

No comments:

Post a Comment