Searching for ......

Wednesday, December 16, 2015

I Am Shaklee Lover Ever : Second Start

Assalamualaikum

Haha sejak rasa macam senang je nak post guna fon ni makin rajin pulak tulis blog hehe ❤️
Tadi ni baru sampai my shaklee. Dapat dalam 4 barang shaklee 2 jus kurma je dah rm300 lebih sikit. Mahal kan. Huhuuu. Klu ikutkan kelokekan aku ni aku memang tak kan beli lah hahahh. 

Tapi takpe lah kot sebab walaupun mahal tapi lama boleh makan. Dia banyak kan isi dia.. 

Tapi sebab hari tu adalah sebab sebab tertentunya yang menyebabkan Allah menggerakkan jugaklah aku untuk pujuk husband belikan shaklee. Alhamdulillah .. Dapat..  Tu rezeki namanya kan? Hee 

Lagipun boleh buat stock 2016. Tahun 2016 kan tahun yang agak mencabar. Kata pun final year. So banyak jugaklah persiapan yang perlu diambil berat seperti kesihatan.. 

Tapi tak semua boleh buat stock untuk tahun depan... T.T

Sebab ada 2 vitamin yang aku beli tadi yang tarikh luputnya dah dekat huaaa. Bulan mac and april 2016. Huhuuu. 

Sebab aku beli kat orang, kira orang atas aku lah.. Aku x beli kat HQ. So itulah risiko dia T.T

Ada lah tu hikmah Allah bagi. Kot2 Allah nak bagi aku sihat sepenuhnya ke kalau makan istiqomah. Bersangka baik aje lah.. 

So malam ni aku dah nak start makan ostematrix 2 bijik. Esok pagi amek 2 bijik vita lea. Semoga Allah beri kesembuhan dan kesihatan yng baik buatku. Ameen ❤️

Tapi nampaknya kena tukar perancangan. Perancangan aku untuk cuti ni starting today : makan vita lea and ostematrix sahaja. 

Vita C and B Complex kita start consume tahun depan deh.. 

Senanya rasa agak rugi tp tak pelah. Tak rugi sangat pun senanya kalau kita makan semua habiskan.. 😊

Oklah itu saje ❤️ Nanti malam kita buat entry baru 

For the pleasure of Allah 
Assalamualaikum 








No comments:

Post a Comment