Searching for ......

Monday, December 21, 2015

Alhamdulillah Rezeki Awal Tahun 2016 : Peti Ais :)

Assalamualaikum

Alhamdulillah akhirnya Allah beri apa yang aku hajatkan.. 

Malu pada Allah, amal sikit tapi mintak banyak.. 

Tapi itulah special nya Allah.. Makin banyak kita mintak maaaakin Allah suka..

Insyallah banyak lagi benda yang aku nak mintak pada Allah ni.. Harap2 amal aku pun banyak jugak.. Hehe

So apa yang aku dapat kali ni? Alhamdulillah aku dapat peti sejuk. Free ❤️ Alhamdulillah nampaknya tahun 2016 aku akan dipermudahkan lagi dengan kehadiran peti sejuk di rumah.. Hehe

Kitorang tak mampu lagi beli peti sejuk.. 
Ada juga menabung tapi pergi ke lain duitnya haha. Tapi kitorang selalu minta pada Allah.. 

Alhamdulillah Allah kabulkan.. 

Mudahlah acara masak memasak aku diruman nanti yeyy. Aku dah berangan macam2 nih hehhe ❤️❤️❤️

Bolehlah buat stock ikan, daging, sayuran dan baaaanyak lagi ❤️❤️❤️

Kena rancang betul3 ni sebelum balik putrajaya. Sementara kat teganu ni baik kita beli beli apa yang patut. Nanti kat sana dah tak syiok dah. 

Heee bersyukur sangat aku.. Sebab dapat menyediakan makanan untuk suami dengan lebih proper.. ❤️

Ada lagi beberapa barang yang aku nak.. Kena banyak doa lagi nih. 

Thank You
For the pleasure of Allah
Assalamualaikum 









No comments:

Post a Comment