Searching for ......

Thursday, February 9, 2017

Set Berpantang Shaklee

BERPANTANG CARA MODEN

Dalam 2 tahun lepas Aisyah ada pergi melawat my teachers kat sekolah menengah tau. Tak silap Aisyah sebab nak bagi kad kahwin hehee. So sambil sambil cerita pasal diri sendiri yang nak kahwin tu, kita beramah mesra juga dengan cikgu mengenai hal hal kehidupan.

Dalam syok syok bercerita, ada sorang cikgu Aisyah ni cakap,

Eh Aisyah awak jual Shaklee kan?

Aah heheee. Kenapa Ustazah?

Saya hari tu bersalin makan Shaklee. Tak ambil Set Bersalin atau jamu jamu lain. Alhamdulillah cepatlah luka sembuh. Susu pun banyak. Baguslah product Shaklee ni. Bezalah dengan masa lahirkan anak anak sebelum ni. Pantang cara moden sekarang ni hehee.

Aisyah pun apa lagi. Teruja gila lah hahaa. Sebab masa tu baru berjinak jinak dengan Shaklee. Pastu dapat pulak testimoni jujur dan direct. Cuma cikgu Aisyah tu bercakap kan so tak ada lah teks nak di screenshot atau apa. Hehee.

Tapi Alhamdulillah Aisyah memang dah ramai yang cakap - bezalah ambil Shaklee masa pantang dengan tak ambil. Ada 2-3 orang juga pernah cakap macam tu dekat Aisyah.

Kalau yang memang ambil Shaklee macam Aisyah dari sebelum preggy anak first maybe kita tak dapat bezakan antara time ambil Shaklee dengan tak kan. So bila ada orang berpengalaman yang buat perbandingan ni rasa macam WOW sangat 😂

So ada beberapa supplement dalam set ini:

💚ESP: Membantu menguatkan rahim, milk booster, kulit cantik, berikan lebih tenaga, hilangkan stretch mark, kawal selera makan untuk jaga badan bagi slim balik 😘

💚VITAMIN E: Hilangkan parut stretch mark dgn lebih berkesan, untuk kulit lebih flawless & glowing, juga utk mereka yg nak hilangkan parut jerawat jeragat semua yg mungkin naik disebabkan perubahan hormon semasa hamil.

💚VITAMIN C: Kuatkan sistem imun agar tak mudah dijangkiti penyakit, untuk baby juga dapat disalurkan melalui susu badan, juga untuk kulit cerah gebu halus mulus. Vitamin C juga membantu luka kering lebih cepat.

💚OSTEMATRIX: Calcium supply, milk booster, lawas, elakkan sakit kaki lutut pinggang cramp.

💚ALFALFA: Buang angin dlm badan, lawas, detox, milk booster, mengetatkan kembali miss V, atasi masalah keputihan.

💚VITA LEA: Penambah tenaga, pelengkap nutrisi, untuk kesihatan dan kecantikan keseluruhan. Dalam VITA LEA ada ZINC yang dapat membantu merawat dan mengeringkan luka bersalin lebih cepat.

💚OMEGA GUARD: Membekalkan EPA & DHA untuk perkembangan minda baby disalurkan melalui susu badan, bakar lemak berlebihan, buang lemak selulit, atasi masalah perut buncit.

Sebagai tambahan untuk ibu yang mengalami masalah bengkak susu, boleh tambah LECITHIN. Memang sangat sangat membantu dalam mengurangkan bengkak susu.

Untuk bakal bakal Mama yang due tak lama dah tu, boleh lah start prepare Set Berpantang yer. Yang tengah berpantang atau nak habis pantang nak consume pun boleh tau. InshaaAllah Shaklee nih antara pilihan yang terbaik 👍🏻

Aisyah pun ambil set pantang Shaklee jer inshallah. Semua dah ada cuma ALFALFA jer belum beli. 😊

AisyahShaklee
011-33099034
Your Health & Beauty Consultant

No comments:

Post a Comment