Searching for ......

Thursday, February 9, 2017

KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE?

Assalamualaikum.

Okay bersambung daripada entry semalam, hari ni Aisyah cerita lagi details kenapa Shaklee. Why I join Shaklee bisnes and why you have to join Shaklee bisnes with me. 😊

So here antara sebab WHY SHAKLEE :
  1. Modal rendah - Modal RM80 je sekali bayar, kita dah boleh start bisnes.
  2. Syarikat kukuh - Shaklee syarikat dari US yang kukuh dan sudah bertapak lama, nak masuk 60 tahun tau!
  3. Produk Berkualiti - Product kesihatan dan vitaminnya selamat, semula jadi dan berkesan. Produk shaklee dihasilkan oleh saintis Shaklee, bukan produk m rebranding. Lagi best Shaklee ada landmark study tersendiri kat US.
  4. Kos Sederhana - Nak buat bisnes Shaklee tak perlu buka kedai, sewa kedai atau modal yang besar. Di mana mana pun boleh berbisnes janji ada smartphone and internet.
  5. Bonus on time - Shaklee tak penah gagal bayar bonus pada pengedar-pengedarnya. Pengiraan bonus sangat adil dan tepat yang dah dikira oleh Shaklee sendiri.
  6. Ada sistem - Shaklee ni lagi senang nak bisnes kat mana mana sebab dah ada sistem sendiri. Order lepas tu pihak HQ Shaklee akan pos barang kepada customers.
  7. Warisan - Bisnes Shaklee ni boleh diwariskan kepada anak keturunan kita tau.
  8. Bantu membantu - Paling best bila kita dapat bantu orang yang ada masalah dalam kesihatan dengan berkongsi kebaikan vitamin Shaklee.

Bagi Aisyah nak pilih bisnes sekarang kena cari yang always on demand, berbanding bisnes yang bermusim. Jadi, Shaklee is the best. 😊

Meh join Shaklee dengan Aisyah meh. Jangan risau, kita akan belajar daripada zero sampai boleh jadi hero. So jangan takut if you tak tahu apa apa tentang supplement atau pun bisnes okay? 😉

Aisyah 011-33099034
Shaklee Distributor
Omma Of Felicitous Firyals
Member Of Phenomenal Pearls
Granddaughter Of Spectacular Shaklee

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffects
#greatsid

No comments:

Post a Comment