Searching for ......

Sunday, November 30, 2014

I MISS YOU HUSBAND!

Assalamualaikum

Alhamdulillah Malaysia baru aje menang atas Singapore 3-1 ni. Hehe. Walaupun aku tak berapa minat, tapi kalau pasal negara aku, opkos aku akan amek port jugak.

Tahniah Malaysia.
Good job our friends Singapore.

Sebenarnya kan, team Harimau kena berterima kasih jugak kat aku sebab aku ni lah antara sebab Malaysia menang malam ni. Hehehe. Jangan tak caye, rugiii.

Aku sedar, kalau aku terpacak kat depan tv, insyallah gol tak masuk. Kalau aku tak ada depan tv, insyallah masuk. Tapi ni tak termasuk kalau aku tak de di kawasan ada tv tau. Tu dah citer lain. Tu tak ada kena mengena ngan aku. Ni aku cakap kalau aku ada kat sekitar tv masa tu.

So, tadi macam ni,  gol malaysia yang pertama tadi aku tengah basuh pinggan, tak ada depan tvlah maksudnya. Bila dah siap aku duduk depan tv, pastu singapore pulak masuk gol. Aku kuciwa so aku masuk bilik dengan harapan malaysia silalah gol, aku tak de depan tv ni. Hehe. Aku masuk bilik, lagi 2 bijik bola malaysia sumbat dalam gol. Alhamdulillah. Apa2 pun senanya Allah dah tentukan. Kinah kata macam tadi tu khurafat. Betul ke? Nauzubillah. Ngeee.

So malam ni so bosan , aku buat mende ni hihi

Hubby with me hehe.

Saja ja mengedit2 gambar. Tak ada niat nak jeleskan orang. Tak ada niat nak menunjuk. Tak ada niat nak getiks. 

Aku cuma rindu suami aku. Sebab tu semua throwback. Semua gambau lama. Suami aku kan sekarang keluar tabligh hehe. 

Acc, dia tak suka sangat aku post2 gambar kami ni. Dia nak privasi sikit. Senanya kot. Tapi dia tak pernah cakap pun hehe. Nak jaga hati isteri kot.. 

Okay je.. aku no prob aje nak buang gambar kat instagram. Sebab aku ada blog. Blog private sikit sbb tak ada orang baca. Seketul dua aje pembaca iaitu, aku, kau yang tengah baca ngan sesapa lah lagi sorang hahaha. Kesian kan. Tapi takpelah. Bagus jugak. Aku feel free nak bercakap kat sini. Gambar2 with hubby pun boleh letak sini. Manyakmanyakk hihii. 

I miss u hubby. 
I miss u suami.
I miss u zauji. 

From your childrens' mummy: aca asyidika

Thank You
Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment