Searching for ......

Friday, February 27, 2015

Hadiah Birthday Tahun Pertama Jadi Wife!

Assalamualaikum

Alhamdulillah akhirnya aku ada rasa rindu pada blog ni  ╥﹏╥
Ingat nak menyenyeh2 tapi takde point tak best jugak. Tadi baru je habis forum kau bujang dia isteri orang. Aku salah sorang panel. Dan aku tak tahu lah bagus ke tidak aku cakap sob sob. Dakpelah belajar kan..
So what is the present that my ami gimme for my birthday?......
Handset hehee

Antara gambar terawal yang disnap hehe. Meletiak



Alhamdulillah simple je handset. Nape handset? Sebab keperluan. Mula2 nak hidup lepas nikoh ni memang kita kena utamakan keperluan daripada keinginan sebab duit cukup2 ja haha. Dakpelah kan baru salah senang susah bersama. Gittewww

Actually aku ada tab lenovo sebijik. Tapi sebab dah taknak guna atas faktor makin naik sem makin busy so tab tak sesuai di bawa ke mana2 dengan mudah. So aku decided nak tukar. Ami kasik. So kita bincang, handset tu jadik hadiah besday. As simple as that jer.

Antara lainnya macam biasa dia belikan aku big apple and pilih donut yang manisss2 belaka.
U ni.. Mentang2 laa i manis..
Saja tauu ( ˘ ³˘)♥
Maceh love.
I love my ami more.
So nasihat aku kepada aku dan kau yang sedang baca, nanti baru kawen ekonomi rumah tangga tak berapa stable, kita jadikan barang keperluan kita sebagai hadiah supaya ia nampak lebih bermakna dan tak membazir.

Sekian sahaja coretan saya yang masih terkejut dari bangun tidur ini.
May Allah bless u n me. For the pleasure of Allah.
Assalamualaikum.
Dapat hanset terusss selfie ngan ami hehe


Thanks And Assalam!

No comments:

Post a Comment