Searching for ......

Thursday, June 6, 2013

Korean Drama Review : Faith

Assalamualaikum.


Sem lepas aku ada tengok cerita korea time last year tau.
Aku tengok via internet jek la.
Tapi disebabkan lambat and bla bla bla, ak tak tengok habis lah.
So bila sampai cuti sem seterusnya, aku telah mengopy cerita tu untuk mengisi masa lapang hihihiii

Barisan pelakon.

It have 23 episode babe. Fuihhh panjang serius.
Kisah mengenai doktor zaman sekarang dihantar ke 2000 (kot) zaman lampau.
Macam cerita Rooftop Prince laa senang kata tapi ni heroin yang dari zaman moden.

Best citer dia, tapi panjang sangat lah.
Part last last tu aku ambil masa 2 3 hari untuk habiskan sebab bosan.
So aku tengok sikit sikit. heee

Tapi part part awal best la sebab banyak mai pedang wuuuu
Serius aku minat cara dia libas orang hahah
Ganas but cool babe 8)

Kalau nak cerita ni mintak lah aku.
hehehe.
Thats all.

Thank you.!
Bye.

No comments:

Post a Comment