Searching for ......

Thursday, March 28, 2013

I Love Eating!

Assalamualaikum duniaku. eheks.

#Entry ni tentang aku aku aje.
Jadi tak best pun. Skip loh. Hehee

Aku sejak last-last ni manyak jemputan makan.
Ek?
Jemputan makan dan bayar sendiri laa. hehe

Ini semua aku saja je masukkan.
Sebab masa makan tu aku rasa exited.
So aku tangkaplah gambar.
Sekarang tak lah. kekee.

Ni secret recipe fot kek birthday.
Aku beli tau.
Kena paksa. :P
Kekeke


Okay. Aku bersama hadiah. 
Love it. <3



Ini burger bakar.
Mahal kottt.
Kecik je ni tapi rege dekat 8 ringgit malaysia tau.
Tapi do not worry, it berry berry mavelezah. ;)



Okay. 
Makanan ini lagi sedap dari yang atas atas tu walaupun hanya dibeli di Petronas dan berharga 2.30 ringgit malaysia.

Meh dengar cerita aku.
Kenapa ia lebih besttt dari yang atas atas tuuu.
Sebab ini ayah yang belikan. <3
Memey ah biasa ayah yang belikan.
Tapi pengorbanan untuk si gegula kapas ni mengharukan lah.
Ayah berkejar sana sini nak kasi gegula kapas ni.
Padahal gegula kapas aje. hehee
I love you ayah <3


Ha, model gegula kapas. 
Nampak bersungguhkan kan?
Sodap la tuuu. :D


Okay, pahtu hari Khamis hari tu aku ikut kawan aku pergi buka puasa kat Seksyen 7, Bangi.
Ada kedai makan best dia kata. 
Murah dan sedap dan puas hati.
Okay aku nak ikut aku nak ikuttt :D

Nama kedai tu Austin.
Haaa, kedai ni ala ala atas kapal lalun macam cerita One Piece tu haa.

Haa, nampak tak?
Kureng jelas kot sebab aku amek gambar dari bawah pahtu guna camera two point o aku ni kekeke.

Ni cencawan dia. 
Besauuu.
Rege dia 3 ringgit mesia :D

Syaroo and Nina.
Dioranglah kawan saya yang cool tuu. 8)


Haa, tengok tengok! :D
Sedapnyeeeeee.
Fresh orange and Chicken Chop.
Besauuu gajah pulak tu.



Okay. Aku beli bende alah ni sebab nak try.
Sebab nampak sedap.
 TAPI Mahaaaaal. grrrr
Dekat 4 hengget mesia.
#serik : |


Okay.
Habis memakan.
Semoga Allah bagi akumakan seksedap lagi ye pahni.
Amin. :D

Er? Nak makan kaki aku?
Hehee. Tak tak.
Aku saja tunjuk.
Aku sukaaa.
Sesangatan lawa :D
Simple but special. 
Lamaaa dah aku tak pakai high heel. 
Ghinduuu T..T


For the pleasure of Allah.
Thank You!
Taaa~

7 comments: