Searching for ......

Tuesday, March 26, 2013

Program Sayonara Jahiliyah

Assalamualaikum ooooooo....

Awal awal tahun ni hidup agak exited.
Sebab? Jumpe retis.
Okay.

Ceritanya gini:
Kat IPG aku banyak program.
So ramailah yang datang.
Antaranya program aku.
Err?

Tak tak. heee.
Aku jadi setiausaha.
Sayonara Jahiliyah.
Jadi, manyak lah moment moment best aku dalam program ni.
Nak cerita panjang maleh lah.
Sebab macam laporan ajee.
(padahal laporan pun aku yang buat, dah siap dah cuma malas cerita dua tiga kali. hee)

Ini suasana dewan sebelum gantung banner tu.


Okay muka letih. -_-
Ustajah busyuk gila dari pagi berpeluh peluhan sampai petang.
Kenangan tol. Hehe


Ada Amin Idris.
Ada Hilal Asyraf.
Ustaz Don.
Diana Amir.

Of course aku exited gilauu.
Kekeke. Kantoi.

Ahaa. Bukti.
Ni dalam bilik VIP. Aku nyibuk sat.
Aku: Akak, nama saya A'isyah A Siddiqah. Ingat ye. :D
Diana: -_-
Aku: Okay, takpe. Akak, saya ada kerja nak buat. Boleh saya snap gambar kejap dengan akak?
Diana: Boleh boleh. 
Aku: Yuhuuuuuuuuuuuuu. 

Ustaz Don.
Eh aku tak amek gambar dari facebook okay.
Aku amek senirik guna camera two ponit o aku. :P
(berebut rebut. malu jeee :3)
Okay x buat lagi : |


Saksikan keterujaan itu.
(Feww. Malu lagii -_-)
Tapi kitew macam kawan baik kan kan, kak Yatt kan? :3
*terima kacehhh.
Oh ye. thank you juga kepada yang tolong mem'blur'kan gambar supaya nampak kami berdua ajew.
heheee.


-Err?
Oh? Aah. Dia kata dia retis. So, I masukkan sekalilah, senang. :P
-Oh, oke -_-

Kekeke.
Kenalkan. ohok ohok,
Kak Aida.
A cool gugurl.;)

Aku cerita sikitlah ek.
Em.
Kita selalu dengar artis yang berubah jadi baik ni hipokrik la belagak la bla bla bla la kan kan.
Nasihat saya,
Toksah dok sebok sebar fitnah.
Kenali mereka dahulu. 
Jumpa dahulu.
Then jugde lah.

Mungkinlah segelintir awak awak ada nampak kekurangan kat mana mana part,
Tapi tak perlu nak dengki or benci or bla bla bla.
Kenapa takyah?
Sebab depa kan masih belajar.
So masih ada part yang tak tahu.
Kita kena husnu dzon laa sayang oi.
Kita kan belajar adab. Kan kan?

You know,
My konklusi is,
They are better than me. 
Serius kot.

Tu je lah.

Tapi part lawa memey kita orang bebiase ni kalah.
Kakaka. 
Tacap macamana pun kalah lah aku rasa.
Tak caye perati balik gambar kat atas. 
Kemudian senyap ye. :P

For the pleasure of Allah.
Thank You!
Byee.


2 comments: