Searching for ......

Tuesday, March 10, 2015

Austin : Tempat Makan Stick Sedap di Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum..

Aku selalu rasa, time belajar kat Bangi ni laa time yang paling sesuai se nak teroka Bangi ni. Cari tempat makan best, carik tempat jalan best, cari tempat barang murah dan maaacam2 lagi. 

Dan aku sendiri sebenarnya dah fall in love  sangat dengan Bandar Baru Bangi. 

Rasa nak buat rumah sebijik ah kat BBB heeeheeee. Mungkin sebab kat sini semua benda cukup,lengkap dan bandar ilmu pulak tu. So aku sangat suka la Bangi ni hehe. 

And minggu lepas kami sekuliah saja jalan nak makan cikin cop ngan lamb cop. Macam biasaaaa Austin lerrr hehe. Austin ni tempat makan biasa kitorang. Kalau teringin nak makan cikin cop or lamb cop kitorang akan lepak sini lah.

Best Austin ni... 

Nape Austin best? Sebab ciken cop dia besar dan puas hati. Lamb cop dia pun sedap aaaangat. Air lagi la besarr. Banyak air buah2 so boleh pilih je nak apa. Aku selalu kongsi je air dengan sesiapa sebab air dia guna gelas besar dan konfem tak boleh habis.


Ok boring ah jom usha gambar (╯3╰)


Sebelum makan haruslah kita snap pic se. Hehe. 

Ni model cikin chop aku untuk kali ini hehe. Nampak sedap kan? kan?


. . 
Ni depan sekali ni lamb cop. Tengok tengok, biasanya kitorang akan makan cikin cop atau lamb cop sajeeee heheheh. Dapnyeee T.T


.
Okay saya nak makan dua dua! Dua dua saya punya! Saya nak makan dua yeyey!



Okay tu je. Saja nak bagitahu kat Bangi ni tempat makan stick sedap banyaaaak. 
Antaranya kat Austin ni lah.
 Cuba lah try hehe. Carik je kat Waze ok?

For the pleasure of Allah
Thank You
Assalamualaikum.


1 comment: