Searching for ......

Tuesday, December 23, 2014

Kenangan Menjadi Fasilitator With My Besty Di UTEM, Melaka

Assalamualaikum.

Ok ini second project aku senanya untuk cuti panjang ni. Itu lah dia Kem Smart Tahfiz Smart Solat kat UTeM Melaka. Baru sekarang sempat post.

Acc aku join sebab aku ni dah lama tak jumpa Pikadam. Alaa kawan baik aku yang aku suka citer pasal dia kalau buat karangan Bi tuuu hehe. So apa salahnya kalau kita berprogram sama2 sementara masih ada preluang dan ruang ni kan. So that kita boleh spend time togeder2 lama sikit ye dak?

So maksudnya dah 6 tahun lah kitorang baru berkawan balik ni. Lama jugak ek..

Hari Ahad 30hb Nov kitorang dah gerak sampai ke melaka sebab kononnya meeting petang tu sebelum hari esok menjelang. Tapi tetiba sedara Pikadam meninggal dunia. So kitorang rushing pegi Kajang hari tu jugak untuk melawat. Memang cool.. Samapi Melaka terus cabut ke Keyel. Aku ikut je kat belakang hehehe. No problem sebab suami bagi kebenaran. Esoknya terus berprogram. Penat jugak tapi semua tu kenangan yang best hehe. Ok dah.

Ohye semua fasilitator yang datang semua dari IPG. Bukan nak cakap IPG bagus, tapi memang kepakaran IPG adalah perihal budak-budak. Alhamdulillah memang kami sesuai lah mengawal, menjaga mengajar dan brprogram dengan dorang ni.

Dan semua fasi yang ada IPG Razali Ganu, aku je IPG Islam, Bangi. hehe. Best kawan ngan dorang.
Mai tengok gambar 5 hari tu . Cekidout

Macam biasa kau amek gambar aku nanti aku amek gambar kau ok? 
Budak2 solat dhuha 



Ustazah semua dari IPG so jangan risau. Tiptop pya hehe. 



With Muaz. Comel.. Kakak dia murid aku Ain namanya. berkenan ngan budak ni sebab kulit dia flawless sangat. eh

Ok ni lah Pikadam. Sekarang Ika. Kebanyakan kawan baik aku namanya Ika. Termasuk aku, kawan baik kepada diri sendiri. Ika ^^


Banyak lagi gambar. Tapi nape tah tak boleh upload dari tab ke blog. 

So, ni je dulu haha. 

I love u olls kawan-kawan baru. 

Thank You and Assalam!


No comments:

Post a Comment