Searching for ......

Thursday, October 9, 2014

Wide Shawl @by_ilyasiddiqah

Assalamualaikum, 

Kawan2 semua dah maklum kan aku ada buat butik shawl online.? Alhamdulillah untuk permulaan ni shawl dulu. Doakan ia berkembang ya sebab aku ada impian nak buka kedai sendiri. Insyallah dengan izin allah.

Aku ada group perniagaan jugak senanya. Maksud aku orang yang bekerja keras sama sama aku ramai jugak. Antaranya umi mertua, kak ipar, adik ipar, and suami of kos. Terima kasih semua.. Nanti ika bagi ganjaran haha

Mula-mula dulu nama ig shop aku by aisyah assiddiqah. Nama aku sorang. Tapi sebab aku rasa suami aku lagi banyak korban dari aku dalam bisness ni so aku pun tukarlah nama by_ilyasiddiqah haha.

Terima kasih suamiku kekasih yang baik hati

Lagipun rasa berkat sikit letak nama suami ni , ye dak bang? ;p


Okay pastu, 
Aku banyak buat update kat instagram ngan page facebook aje. Kat blog mungkin agak kurang sebab agak sukar kan..

My facebook page : By Aisyah As Siddiqah

Instagram Shop : @by_ilyasiddiqah

So boleh follow untuk maklumat lanjut dan update terkini :)

Untuk order ke apa boleh wasap me 0137711430


Jom usha shawl @by_ilyasiddiqah!  






Nak tau update latest follow ig shop by_ilyasiddiqah ya.
Sorry kita punya muka ngan kak ipar kita berbunga bunga gitu hehe.
Sebab husben kita suruh.. Kita ikut lah.. Klu tak mana tau dia tak kasik meniaga lagi nanti haha. Soram jugak den.. 



Soooo jom shoppinggg :-) :-) :-) :-) 


For the pleasure of Allah
Thank you
Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment