Searching for ......

Tuesday, October 8, 2013

My Activity : Pameran Literasi Bahasa Melayu

Assalamualaikum,

Hari tu batch aku kena buat Pameran Literasi Bahasa Melayu.
Bestt tau.
Meh, biar gambar bercerita :D

Ni wajah-wajah budak kelas aku. sooo happy 
Tema kami lebah. telek bebetul, nampak lebah tak.? 
Yasir lebah kami. :D
Sian dia. 
Tapi alhamdulillah lah,
Sebab kami dapat no 3 keseluruhan.
Bagi maskot kami dapat tempat kedua.
Katogeri pameran dapat ketiga.

Hello im patrick. ;)
Aku jenjalan ngan Nona masa ni, so memang pic kami jela yerr. 
Sorry alls.

Kami bersama doremon kelas 5. 
Jangan memain. Dorang dapat nombor okayy.

Alamak. Aku terkeluar sikit. 
with Barnie mukmuk lalala~

Ni apa benda tah nama dia. Aku tak tau muehehe
#Aku konfem korang tau..

Kali ni aku jadi si kuning pulak. heee


Haa, ni sponggy versi hijau pink. kau ado?  :D


Ni mickey mouse, omey kan? Macam kat disneyland lakk


Kami di booth kampung boyyyy :D

Barnie again


Pari pari cinta ke pari pari syurga haha :p

Aku banyak amek gambar dengan katun katun aje.
Sebenarnya banyak je lagi permainan yang dorang buat.
Super power okay, tapi aku takut lak kang kena saman sebab main post post sesuka hati akuuu aje kan.
So ni jelah.

Da habis..
Da faham kan best nyer cane ? Kan kan hehehe

Okay,
For the pleasure of Allah :)
Thank You and Bubyee.




2 comments: