Searching for ......

Monday, October 14, 2013

Unexpected Award For This Blog!

Assalamualaikum.

Hari tu ada annual makan malam  bersama batch aku iaitu PISMP ambilan Januari 2013.
So ada macam-macam lah dalam event tu.
Kami makan-makan, tengok video Kempaj, video kuliah-kuliah sem 2, cabutan bertuah, anugerah-anugerah disampaikan dan sebagainya.



Oh ye, video kuliah aku yang tak seberapa tu hasil titik peluh aku juga tau :p

I love bunga hidup
Bunga apa tah ni.
Tapi dia tahan laa.
Aku suka..
Aku rembat 4 bunga ni,
dia still keras sampai seminggu tau..


Aku ngan Nina makan sepuas mungkin kahkah.

Okay,
Kita pendekkan cerita,
Jamuan punya jamuan, tetiba nama aku disebut oleh MC,

‘A’ISYAH AS SIDDIQAH BINTI SARIFF’

Orang-orang lain merangkap kawan-kawan aku : Wooooaaaaaaa..

Aku : Ek? Orait. (*tetapi tidak serilex ini sebenarnya ya  :p)

Pastu aku jalanlah terkedek-kedek menuju pentas.

Rupa-rupanya nama aku disebut untuk menerima anugerah Muslimah Beyond.
Hahah. Beyond lah sangat aku ni. Pui.

Apa-apa pun terima kasih kepada exco yang memilih aku.
Sebenarnya aku segan.. :3
Bukan sebab apa, sebab aku tak beyond poooon haha

Okay,
Cuba teka sebab apa aku dianugerahkan dengan anugerah sedemikian rupa?
Muslimah Beyond kot
Seram aku dengar kahkah
Ce teke ce teke?
 . . . . . .


Salaaaaah..
Jawapannya adalah BLOG INI.
Yes, blog ini.

Hahah
Aku tak tahu siapa yang baca blog aku ni.
*Ni aku main teka-teka je tau.
Sebab masa aku kat atas pentas tu,
MC tanya aku gini tetiba,

MC : Dengar kata A’isyah ada blog ea?

Aku dengan tukuzutnya terus menggeleng geleng malu : Eh tak tak. :3

Aku bukan malu apa sebenarnya, yelah dah la nama sooo beyond, lepas tu aku buat blog pun bukan nak hebah-hebah.

I just love writing.
I love blogging.
And I love my life.

Lagipun aku tak boleh over-over, ada orang tengokkk.
Bahayaaa weeei.

Orait,
Makanya, entry ini ditulis untuk menyatakan kesyukuran aku kerana hobi aku dihargai oleh manusia lain.
Tidak ku sangka…
Alhamdulillah.
Terima kasih ye.. 

Tapi aku seganlaaa :3 muehehe

Aku nak tulis kat sini supaya ia menjadi kenangan. Cececeeh.
Tu je lah kot.



For the pleasure of Allah.
Thank You So Much!

Byeee. 

3 comments:

  1. amboi.. artis sgt u..hehee ;)
    btw..cantik <3

    ReplyDelete
  2. ina: syukran jazilan ina, hee

    kak aida: artis apanyaa tuu :p x de ciri langsung sung sung

    ReplyDelete