Searching for ......

Tuesday, January 14, 2014

Senarai Set Shaklee Part I

Assalamualaikum :-) 

Today baru dapat Shaklee batch kedua. So happyyy !
Sesiapa yang nak try Shaklee jangan segan segan jangan malas malas Tanya je kita.
Nanti kita bagi harga super power and kita guide uolls secara super power jugak tau :D

So esok cuti. Alhamdullillah.
Ada lah sedikit masa untuk diri sendiri.
Aku bagi sedekah lah masa ni untuk Shaklee hahah.
So today aku nak review secara keseluruhan ea pasal Shaklee.
Sebab ramai je yang ingatkan Shaklee ni Cuma untuk kurus and untuk cantik aje.

Actually bukan tu sahaja tau.
Insyallah lah kita berusaha cari penawar atau pun ubat untuk penyakit kita,
Insyallah Shaklee pun ada ubatnya.

Contohnya macam kencing manis , darah tinggi, gout, eczema, kencing kotor, sakit sendi, sakit apa apa lah, Insyallah setakat ni semua ada set dia. Kecuali mati lah kan.
If uolls nak yang under bajet uolls pun tak ada masalah sebab kita akan bagi produk yang man perlu dulu untuk uolls. Don’t worry okay. J
So kita nak tunjuk gambar lah senang k? So oulls lebih jelas J



This is AJHT orang panggil. Untuk sendi. 
Biasa nenek nenek kita memang memerlukannya.. :)



This is for those yang nak naikkan berat badan :)



Ini set set yang saya akan cadangkan. Ni asas aje. 
Nak tahu lebih lanjut boleh contact yee :)


Vitamin E memang bagusssss untuk kulit.
Tak tipuuuuu


ESP best, sedap, kenyang, kurus, cantik, sihat.
Seriusly memang super power !


Ni untuk mommy mommy.
Banyak sangat testimoni, semuanya berjaya.
Nak try tak mommy? :)


Kebaikan Nutriferon. 
Super power kan? :)

Nutriferon :) 

Haaaa! Ni gerentiii ramai peminaaat :D
Memang berkesan, uolls jangan risau..


Ni secara ringkasnya :)
Nak try mana mana satu, saya boleh guide semua.
Just contact me ok :)


Okay, bahu sudah sakit haha.
Aku mampu buat setakat ni aje dulu.
Bebila aku update lagi okay. 

Aku saja buat iklan ni..
Insyallah kalau uolls ambil ngan aku, aku guide fully..
Saaaampai berjaya.
Aku pengguna Shaklee gak, so aku tau lah perasaan membuak buak uolls yang nakkan yang terbaik tu kan kaaan?
So, jom kita try bersama AsSiddiqah hehehe 
Bagi love sikit ah biar tergoda 
Nah nah <3 <3 <3

Mampu bagi love senget je la hehe.

Apa apa pun semoga Allah memberkati hidup saya dan anda..
Semoga Allah [ermudahkan segala urusan saya dan anda.
Semoga Allah selaluuuuuu pandang kita dengan rahmat dan kasih sayangnya.
Ameen..

Joooooooooooooooom beliiiii! :D

For the pleasure of Allah.
Bye, Assalamualaikum. 


No comments:

Post a Comment