Searching for ......

Monday, April 7, 2014

GIVEAWAY BY AISYAH ASSIDDIQAH


Assalamualaikum.

Saya nak buat giveaway untuk pertama kalinya. Jom ajak kawan join reramai..


Syarat syarat : 
1. Malaysian.
2. Follow blog saya dengan ikhlas :p
3. Buat entry pasal giveaway ni dengan tajuk yang kat atas tu.
4. letak banner ni sekali, pastu link kan dengan entry saya ni.
5. Letak url entry anda dalam comment box saya, nanti Saya akan publish.

Pemenang akan diumumkan selepas tarikh tamat yang dinyatakan di atas. 


Saya cuma sediakan satu hadiah jer, nak tengok penerimaan bloggers2 lain dulu. Hehe. Hadiah yang disediakan adalah pendrive 8 gig  tauu, bukan camera. Cuma bentuk dia camera, so cute kann. Kalau buleh kito pom nok gok, tapi dop buleh plop. 

And pemenang saya akan pilih secara random. So sesiapa yang jadi pilihan Allah tu dialah yang dapat hadiah pendrive ni ye.

Sila gunakan untuk benda yang bermanfaat, kepada sesiapa yang dapat sebab penat haku pikiaq hadiah apa yang bagi manfaat pada korang ni huhu

Good luck semua.
Solat solat hajat sikit, duha sikit, kot kot Allah pilih ke kan. 

Thank You
For the pleasure of Allah 
Assalamualaikum. 

2 comments: